У Wizz Air з'явився чат-бот, який відповідає на популярні питання пасажирів

50
1 хвилина
У Wizz Air з'явився чат-бот, який відповідає на популярні питання пасажирів
Wizz Air запустив чат-бота, який відповідає на популярні питання пасажирів, пише Avianews. Його можна запитати про способи оплати квитків, реєстрації на рейс, про перевезення багажу та інші послуги авіакомпанії.

Також мандрівники можуть дізнатися правила поведінки на борту і про обмеження на поїздки, які пов'язані з COVID-19.

Зараз чат-бот знаходиться в режимі навчання, доступний тільки англійською мовою для вирішення обмеженого числа питань. Щоб його запустити, необхідно клацнути на іконку в лівому нижньому кутку екрану.

У разі, якщо чат-бот не зможе допомогти пасажиру, до розв'язання питання під'єднається реальна людина. Вона може вносити зміни в бронювання, які не вимагають оплати.

Новий сервіс Wizz Air назвав Amelia на честь відомої американської льотчиці Амелії Ерхарт.

Читайте також: SkyUp скасував рейси за 8 маршрутами до кінця червня
  • Коментарі
Завантаження коментарів ...