МАУ і SkyUp попросили державу підтримати авіакомпанії, не обов’язково безпосередньо грошима

33
3 хвилини
МАУ і SkyUp попросили державу підтримати авіакомпанії, не обов’язково безпосередньо грошима
Авіакомпанії МАУ і SkyUp попросили державу про допомогу, але не отримали ані відповідей, ані компенсацій за евакуаційні рейси на початку локдауна.

Найбільший національний авіаперевізник Міжнародні авіалінії України і перший український лоукостер SkyUp з початку весняного локдауна-2020 неодноразово зверталися до української влади з пропозиціями про підтримку авіаційної галузі, але не отримали відповідей на свої звернення. Про це йдеться у заявах компаній.

У МАУ підкреслили, що мова в запитах компанії не йшла про прямі фінансові дотації.

«Перш за все, було запитано про можливість залучення авіакомпаніями і галузевими підприємствами доступних стабілізаційних кредитів під меншу відсоткову ставку у комерційних банків», — пояснили в МАУ.

Крім того, як зазначили в компанії, в запитах до влади йшлося про ряд кроків щодо зниження регуляторного та фінансового навантаження самої держави на авіаринок України. Зокрема, про скасування ПДВ на внутрішніх рейсах.

У SkyUp заявили, що, крім прямої фінансової підтримки, пропонували і інші моделі допомоги: кредити, кредити під держгарантії, кредити під зобов’язання компаній та ін.

«Як наслідок, ми не отримали від держави не тільки відповіді, а й будь-яких зрушень у вирішенні актуалізованих нами питань», — відзначили в МАУ.

«На сьогодні питання підтримки галузі державою залишається відкритим. Понад те, до теперішнього часу ми не отримали компенсацію за спецрейси, які виконували для повернення понад 12 тис. українців з Єгипту в березні», — сказано в заяві SkyUp.

Про відсутність компенсацій з боку держави за евакуаційні рейси, виконані на початку локдауна, повідомили і в МАУ.

У МАУ також відзначили, що відповідно до звернення Міжнародної асоціації повітряного транспорту (IATA) до урядів країн, очікується, що збитки авіакомпаній у 2020 році досягнуть $118,5 млрд, а в 2021 році — $38,7 млрд, при цьому на прибуток можна розраховувати не раніше кінця 2021 року.

«IATA акцентує увагу держав на те, що в таких умовах фінансова підтримка влади має вирішальне значення. Як показала практика поточного року, $173 млрд, виділені урядами різних країн авіакомпаніям в якості антикризової підтримки, стали інвестицією у відновлення як авіакомпаній, так і економіки в цілому. IATA підкреслює, що кожне робоче місце в авіаційній галузі підтримує 29 інших робочих місць», — підсумували в МАУ.

Читайте також: Туроператорів зобов'язали вказувати ціну на подорожі у гривнях
  • Коментарі
Завантаження коментарів ...