Google звинуватили в монополізації ринку онлайн-реклами

57
1 хвилина
Google звинуватили в монополізації ринку онлайн-реклами
Група генеральних прокурорів США направила позов до Alphabet, материнської компанії Google. У позові йдеться, що IT-гігант незаконно монополізує американський ринок онлайн-реклами, повідомляє видання Secretmag.

За розрахунками позивачів, через свої стратегії і положення на ринку Google отримує до 80% всіх рекламних замовлень, хоча і встановила комісію на рекламу у 2-4 рази більше, ніж конкуренти.

У позові генпрокурори вказали, що Google користується можливістю просувати своїх рекламодавців в пошуковій видачі. За внутрішніми звітами IT-гіганта, в третьому кварталі 2018 року компанія обслужила 75% всіх показів онлайн-реклами в США. Також стверджується, що Google використовує стратегію завищення вартості інтернет-реклами, через що користувачам послуг компанії доводиться підвищувати ціни на свої товари.

Щоб захистити свої позиції на рекламному ринку, Google розробила спеціальну стратегію Jedi. Відповідно до неї фахівці повідомляли власникам вебсайтів, що сторонні рекламні біржі створюють зайве навантаження на сервер.

Новий антимонопольний позов генеральних прокурорів був поданий до суду Південного округу Нью-Йорка і незабаром він буде розглянутий в рамках відповідного судового розгляду. Представник Google відповів, що позивачі використовували неправдиву інформацію, а гонорари Google за рекламу — нижче, ніж в середньому по галузі.

Читайте також: FIFA 22 стала найпопулярнішою спортивною грою у світі
  • Коментарі
Завантаження коментарів ...