Бренд одягу Gap випустив власну колекцію NFT

83
1 хвилина
Бренд одягу Gap випустив власну колекцію NFT
Бренд одягу Gap випустив власну колекцію NFT — цифрові активи пов'язуються з фізичними предметами гардеробу. Токени Gap базуються на енергоефективному блокчейні Tezos, пише видання 3dnews.

Колекція NFT-токенів Gap прив'язана до серії цифрових зображень худі, які відрізняються різними рівнями ексклюзивності та, відповідно, різною ціною. На початковому етапі на продаж виставлено предмети базового рівня за ціною від 8,30 дол. Найближчими тижнями у продаж надійдуть «рідкісні», «епічні» та «унікальні» предмети, які продаватимуться значно дорожче. Дизайн нової колекції Gap розробила разом із художником Брендоном Сайнсом (Brandon Sines), творцем персонажа Frank Ape.

Купити фізичний предмет гардероба без додаткових зусиль не вийде — для цього потрібен NFT «епічного» рівня за ціною близько $415, що включає цифрове зображення за авторством Сайнса і худі Gap x Frank Ape. Але можливість придбати «епічний» NFT необхідно спочатку розблокувати, для чого потрібно купити 4 «звичайні» і 2 «рідкісні» NFT — останні обійдуться приблизно в $24,90.

Таку складну схему Gap називає «гейміфікованим досвідом», і, на думку компанії, він спонукає шанувальників марки колекціонувати NFT-токени, що відкривають доступ до «епічних». Зрештою, такий «гейміфікований досвід» у комплекті з фізичним предметом гардероба обійдеться покупцям орієнтовно в $500.

Читайте також: У Британії подали колективний позов проти Meta на 3 мільярди доларів
  • Коментарі
Завантаження коментарів ...