
На ярликах будуть відображатися дані, які збирають розробники для реклами, аналітики, персоналізації продукту. Перш ніж завантажити додаток, користувач може подивитися на ярлик, як на етикетку зі складом продукту в магазині, пише видання.
Розробники повинні постійно оновлювати інформацію про типи даних, що збираються. При цьому необов'язково розкривати дані, якщо вони відповідають таким вимогам: не використовуються для відстеження та для реклами, їх збір нерегулярний і необов'язковий, користувач сам дає дозвіл на їх використання в інтерфейсі програми.
Після появи «ярликів» розробники втратять доступ до IDFA (ідентифікатори пристроїв Apple для атрибуції реклами та аналітики) за замовчуванням. Їм доведеться запитувати в користувачів дозвіл.
Вперше про оновлення налаштувань конфіденційності Apple повідомила в червні на заході WWDC 2020. У серпні Facebook розкритикувала оновлення – воно може негативно позначитися на рекламному бізнесі компанії.
«Ярлики конфіденційності» мали з'явитися в iOS 14 у вересні, проте компанія відклала їх запуск, пояснивши, що так у розробників буде більше часу на підготовку до змін.
Читайте також: У WhatsApp з’явиться нова функція – повідомлення, що зникають через 7 днів