17 онлайн-сервісів для віддаленої роботи

52
3 хвилини
Редакція AIN.UA зібрала популярні онлайн-сервіси для роботи з документами, обміну файлами, управління завданнями і робочого спілкування.

Месенджери

  • Slack. Тут є безкоштовна версія і платна підписка. Тут можна спілкуватися в окремих каналах по жанрам чи командам, а також з окремими користувачами, писати коментарі до повідомлень. Є голосовий зв'язок і інтеграція з документами Google, Dropbox, Trello і т.д. У безкоштовної версії можна дзвонити тільки окремим користувачам, в платних — від 15 осіб і більше. 
  • Discord. Це — безкоштовний голосовий та відеочат, працює в браузері і як окремий додаток. Спочатку розрахований на геймерів, але чому б не використовувати його для віддаленої роботи?
  • Microsoft Teams. Тут є можливість чату, відеодзвінків, інтеграції з іншими додатками, зберігання і спільної роботи над файлами. Через коронавірус Microsoft віддає безкоштовно преміум-версію сервісу на півроку.
Сервіси для відеоконференцій

  • Zoom. Популярний сервіс для відеозв'язку, є безкоштовна (з обмеженням за часом проведення) і платна версії.
  • Skype. VoIP-сервіс, що належить Microsoft, його можна використовувати для відеоконференцій (безкоштовно — для конференцій до 50 осіб) і текстового листування. Він працює як окремий десктоп- і мобільний додаток, також є в веб-версії.
  • Google Meet. Через коронавірус компанія зробила преміум-опції додатки безкоштовними для користувачів G Suite до 1 липня: можна проводити відеоконференції з 250 учасниками, стрім для 100 000 чоловік. Зустрічі можна записувати на Google Drive.
  • Teamspeak. Ще один VoIP-сервіс, спочатку розрахований на геймерів. Тут можна проводити голосові наради і спілкуватися текстом.
Сервіси для роботи з текстом і таблицями

  • Google Docs і версія для бізнесу G Suite. Безкоштовний текстовий редактор, доступний всім користувачам Google, а також бізнесам. Тут можна спільно читати, коментувати і редагувати текстові файли, таблиці, презентації. Файли зберігаються в хмарі, на Google Drive, безкоштовно користувачам виділяється 17 ГБ місця, але місце в хмарі можна докупити.
  • Microsoft Office 365. Інструмент для роботи з поштою Outlook, файлосховище OneDrive, а також з офісними додатками Microsoft Word, Excel, PowerPoint, OneNote, SharePoint, Microsoft Teams в онлайні. Платний сервіс, для домашніх користувачів він коштує від 189 грн на місяць, для бізнесу від $5 за одного користувача в місяць.
Таск-менеджери

  • Jira. Це - платний сервіс командної роботи, ціни на підписку починаються з $10 в місяць.
  • Trello. Безкоштовний сервіс для командної роботи. Тут можна призначати завдання певним користувачам, обговорювати їх і стежити за виконанням дедлайнів.
  • Basecamp. Тут є групові чати, to do-списки, теми для обговорень і завдання. Є безкоштовна версія, обмежена трьома проектами, 20 користувачами і 1 ГБ місця. Платна підписка коштує $99 в місяць, незалежно від кількості користувачів.
  • Notion. Тут є міні-CRM, to do-списки для користувачів і моніторинг завдань. Є безкоштовна і платна версія, ціни починаються з $4 в місяць.
  • Monday.com. Сервіс для планування і відстеження прогресу проектів, з урахуванням витраченого часу.
Тайм-трекери

  • Yaware. Сервіс української компанії, з його допомогою можна контролювати робочий час співробітників, вести облік часу нарад і перерв, оцінювати ефективність роботи співробітників.
  • Toggl. Цей сервіс дозволяє відстежувати час, витрачений на виконання завдання, планувати їх в календарі і т.д.
  • Harvest. Платний сервіс моніторингу часу на виконання завдання, він інтегрується з Basecamp, Trello, GitHub.

  • Коментарі
Завантаження коментарів ...