Суддя визнав помилку з забитим «Реалом» у фіналі Ліги чемпіонів голом

969
1 хвилина
Суддя визнав помилку з забитим «Реалом» у фіналі Ліги чемпіонів голом
Британський футбольний арбітр Марк Клаттенбург, який працював на фіналі Ліги чемпіонів «Реал» — «Атлетіко» в Мілані в 2016 році, заявив в інтерв'ю Daily Mail, що перший гол у зустрічі був забитий з порушенням правил.

Основний і додатковий час тієї гри завершився з рахунком 1: 1. Перший гол в матчі забив захисник «Реала» Серхіо Рамос після навісу зі штрафного Тоні Крооса і скидки Гарета Бейла. «Атлетіко» відігрався на 79-й хвилині: з 11-метрової позначки забив Яннік Карраско.

«У тому матчі «Реал» вів у рахунку після першого тайму, але в моменті з голом Рамос виявився в невеликому офсайді. Ми це зрозуміли в перерві. Це був важкий поєдинок, і мій помічник не побачив положення поза грою», — сказав Клаттенбург.

«Атлетіко» відреагував на заяву Клаттенбургом у себе в Twitter. Клуб опублікував замислений смайлик і кілька скріншотів заголовків новин, присвячених визнанню арбітра.

Фінал завершився перемогою «Реала» в серії пенальті з рахунком 5: 3. Футболісти «королівського» клубу успішно реалізували всі свої спроби з 11 метрів, в той час як у «Атлетіко» не зміг забити Хуанфран, потрапивши в штангу.

  • Коментарі
Завантаження коментарів ...