
На початку липня на тлі зростання популярності руху Black Lives Matter спонсори команди, в числі яких PepsiCo і FedEx, звернулися до керівництва клубу з проханням змінити назву і логотип команди. Зазначалося, що емблема з індіанцем і назва ображають корінні народи США.
«3 липня ми оголосили, що ретельно проаналізуємо назву команди. Робота почалася відразу. В рамках цього процесу ми хочемо інформувати наших спонсорів, фанатів та спільноту. Сьогодні ми оголошуємо, що відмовимося від назви «Редскінз» і логотипу після завершення аналітичного процесу», — йдеться в заяві клубу.
Нову назву та дизайн логотипу розроблять власник «Вашингтона» Ден Снайдер і тренер клубу Рон Рівера. У клубі вважають, що це дозволить поліпшити репутацію команди і надихне спонсорів і вболівальників «на наступні 100 років».
«Вашингтон» двічі перемагав в регулярному чемпіонаті НФЛ (1937, 1942) і тричі вигравав Супербоул — фінальний матч плей-офф (1982, 1987, 1991). Команда отримала назву «Редскінз» ще в 1932 році, коли базувалася в Бостоні. У 2013-му Снайдер заявляв, що клуб ніколи не змінить назву, незважаючи на критику.