
Про це повідомляє урядовий портал.
«Споживач житлово-комунальних послуг є незахищеним. З початку року до міністерства надійшло понад 2000 звернень громадян з питань ЖКГ. Орган контролю у такій важливій галузі наразі відсутній», — йдеться у повідомленні.
Вказано, що житлово-комунальна інспекція має виступити арбітром у відносинах споживача з виконавцями послуг.
До компетенції інспекції увійде перевірка надання ЖКП, зокрема, з тепло-, водопостачання та водовідведення, поводження з відходами, управління багатоквартирними будинками. Також вона перевірятиме економічне обґрунтування тарифів на послуги ЖКГ.
Для перевірки якості послуг та стану будинків інспектори здійснюватимуть планові та позапланові перевірки, а також контроль за відповідальним користуванням послугами.
Читайте також: Карантин «вихідного дня» спричинив другий пік безробіття – Шмигаль