У НБУ розповіли про тисячі скарг українців на комерційні банки

98
2 хвилини
У НБУ розповіли про тисячі скарг українців на комерційні банки
У другому кварталі Національний банк отримав 9 423 звернення і скарги громадян на фінустанови. У першому кварталі в НБУ надійшло від громадян 9 685 звернень і скарг.

«Це приблизно така ж кількість, як і в попередньому кварталі», — наголошується в повідомленні на сайті НБУ.

Найчастіше громадяни звертаються в НБУ по телефону через контакт-центр. Кількість дзвінків у другому кварталі зросла на 9,5% — до 6 104 (в першому кварталі — 5 575). Велика частина дзвінків була пов’язана з бажанням громадян отримати роз’яснення, що стосуються карантинних обмежень. Кількість письмових звернень у другому кварталі збільшилася на 2% і склала 2 320 (в першому кварталі становила 2 272).

Близько 87% письмових звернень стосувалися банків. При цьому найчастіше громадяни зверталися з приводу роботи двох банків (їх назви НБУ не наводить). Решта звернень стосувалися загальних роз’яснень і консультацій, а також роз’яснень із карантину. Небанківським фінсектором (страхові, фінансові компанії, кредитні спілки) НБУ до 1 липня не займався.

Майже третина звернень щодо банків (623 скарги) мали ознаки порушення прав клієнтів.

Ключові теми звернень громадян у другому кварталі:

  • умови кредитних канікул (270 письмових звернень та 430 дзвінків);
  • правомірність жорстких дій банків при стягненні кредитної заборгованості (268 письмових звернень та 382 дзвінка);
  • складності при знятті валюти з депозиту (58 письмових звернень та 77 дзвінків).
  • списання коштів банком із зарплатного рахунку для погашення боргу по кредиту;
  • самовільна зміна банком тарифів обслуговування без інформування клієнта і публікації відповідної інформації на сайті за 30 днів;
  • введення нових комісій без попередження;
  • непрозоре розкриття в рекламі інформації про акційні пропозиції.
  • Коментарі
Завантаження коментарів ...