
«Уже скоро з підземки виїде 50 новеньких вагонів. Ми оновлюємо склад абсолютно новими й комфортними вагонами: ніякого «зроблено в СРСР». Київрада нарешті надала гарантії ЄБРР для підписання угоди. Проєкт розрахований на 50 млн євро», – написав Брагінський.
Він додав, що новий рухомий склад набагато якісніше вже використовуваного метрополітеном: він здатний розганятися до більшої швидкісі при менших витратах електроенергії.
За словами Брагінського, за останні кілька років Київський метрополітен замінив або модернізував 185 вагонів. Це 22,5% всього парку, або 34% тих, що щодня виходять на маршрут у години пік.
26 березня Рада директорів Європейського банку реконструкції й розвитку схвалив виділення 50 млн євро на придбання вагонів для київського метрополітену. Вагони планується використовувати на Сирецько-Печерській лінії: на новій ділянці, якою зв'яже центр з районом Виноградар.
Нагадаємо, Київський метрополітен оцінив збитки через жорсткий карантин у 620 млн